Korzystamy z plików Cookies (ciasteczek), aby możliwie najlepiej dostosować nasze strony do Waszych potrzeb i uczynić je jeszcze bardziej przyjaznymi. Jeśli będziesz kontynuował przeglądanie stron, oznacza to, że wyrażasz zgodę na używanie plików Cookies (ciasteczek) na stronach firmy KNAPP. Więcej informacji na ten temat wykorzystywania przez nas plików Cookies (ciasteczek) i bezpieczeństwa użytkowników znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Gwarancja i zwroty
Nasza dobrowolna gwarancja przyjęcia zwrotu
Twoje zadowolenie, Drogi Kliencie, jest dla nas bardzo ważne. Dlatego dowolne towary zakupione w naszym Sklepie Online możesz zwrócić, jako Konsument (klient indywidualny) w terminie 14 dni, jako Klient po wcześniejszym uzgodnieniu, przy czym towar musi być w stanie nienaruszonym, bez widocznych uszkodzeń i bez wyraźnych śladów używania. Całość musi być zapakowana w oryginalnym opakowaniu i kartonie wysyłkowym.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Ponieważ towar został wcześniej wysłany zgodnie zamówieniem a dostawa realizowana jest przez firmy trzecie, koszty wysyłki (dostawy) pozostanie nierozliczony. Koszt zwrotu towaru ponosi strona wysyłająca.
Prosimy zwrócić uwagę, że procedura wysyłki zwrotu może potrwać klika dni. Ważne przy tym jest, że zwrot należności za zwrócony towar może nastąpić w terminie do 14 dni od daty odebrania przez nas przesyłki zwrotnej. Zwykle następuję to w ciągu 2-3 dni roboczych.
Po upływie wyznaczonego terminu odesłania zwrotu, dokonanie zwrotu może nastąpić tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z nami.
Twoje prawo do odstąpienia od umowy
Szczegółowe informacje dotyczące warunków odstąpienia od umowy przez konsumentów (indywidualnych klientów prywatnych) oraz klientów zostały określone w Ogólnych Warunkach Handlowych (Regulaminie) dostępnym tutaj OWH.